جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین اشرفی تصریح کرد: اگر دوراندیشی، نفوذ کلام و بصیرت بالای حضرت آیت الله سیستانی نبود امروز دشمنان اسلام و تشیع، حرم مطهر امام علی(ع) را تخریب کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین جواد اشرفی، عضو دفتر آیت الله العظمی سیستانی، شامگاه یکشنبه در دیدار حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با مردم و روحانیون شهرستان بروجرد، با بیان این که عالمان دین نقش اساسی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارند، گفت: مراجع عظام تقلید و علما همواره در برابر ظلم و ستم ایستادگی کرده اند و مردم را به سوی آزادگی هدایت نموده اند.

وی با اشاره به این که حضرت آیت الله سیستانی با درایت، دوراندیشی و بصیرت بالا اوضاع نابسامان عراق را سامان بخشیده و مسلمانان را با اتحاد و همدلی در جهت نیل به اهداف اسلام، هدایت و راهبری می کنند، تصریح کرد: معظم له از ذخائر عظیم مکتب تشیع و از افتخارات اسلام و مسلمین هستند و لطف و عنایت حق تعالی ایشان را برای هدایت مردم در مقابل ظلم کفار، سلامت داشته اند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که دوراندیشی، نفوذ کلام و بصیرت بالای حضرت آیت الله سیستانی نبود امروز دشمنان اسلام و تشیع، حرم مطهر امام علی(ع) را تخریب کرده بودند، افزود: ایشان با قدرت نفوذ خود در بین مردم و مسلمانان توانست جلوی هر گونه بی حرمتی به حرمین شریفین را بگیرد و توطئه‌های دشمنان را با لطف و عنایت پروردگار و اتحاد مسلمانان خنثی نماید.

عضو دفتر آیت الله العظمی سیستانی در پایان با اشاره به این که حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی از فعالان گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) هستند، خاطر نشان کرد: امروز خدمات نماینده آیت الله العظمی سیستانی در حوزه های مختلف دینی، حوزوی، علمی و... بر کسی پوشیده نیست، به طوری که همیشه منشاء خدمات ارزنده ای برای حوزه های علمیه و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی در جامعه بوده و تلاش می کنند با نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت(ع) در جهان، نور و معنویت را گسترش دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha