پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی

حوزه/ متاسفانه بعضی ها، قلم و زبان دشمن شدند و به هر بهانه اقدام به موضع گیری علیه سخنان رهبری انقلاب و ولی فقیه می کنند و حتی در بعضی مواقع خود را در جایگاه ولی فقیه می دانند وسخنان نابجایی مطرح می کنند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام  والمسلمین عبدالله حاجی صادقی امروز در همایش «مبلغین اعزامی به رده های سپاه»  که از سوی تیپ امام جعفر صادق (ع) در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد گفت: مساجد، نماز و اعمال تقرب گاهایی  برای رسیدن به خدا هستند  و حیف است انسان در این گرما روزه برای غیر خدا بگیرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: طلبه و مبلغی موفق و اثر گذار کسی است که از خود غافل  نباشد و باید  این معرفت را از سحرگاه ها بدست  آورد.

حجت الاسلام والمسلمین  حاجی صادقی بیان کرد: روحانیت در ادامه راه  انبیاء الهی است و باید همانند  آنان آنچه را که اسلام است بدانند و دین را با جامعیت آن بشناسانند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه  توجه به واقعیت موجود و درک بالا از خطرها و آسیب و ارائه دادن راهکارهای  مناسب  را از دیگر لوازم موفقیت در تبلیغ دانست وگفت: راهکار دادن بدون دانش و توجه به نیازها امکان ندارد.

وی با بیان اینکه متاسفانه تا کنون نتوانستیم زمان شناس و آگاه باشیم و براساس نیاز روز حرکت کنیم اظهار داشت: یکی از ویژگی های بسیار خوب شهید استاد مطهری که باعث موفقیت او شد همین نیاز سنجی و آگاه بودن به زمان بود و براساس واقعیت ها رفتار و عمل می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: یکی از راهکار موفقیت در عرصه تبلیغ استفاده درست و صحیح از قرآن است. قرآن راهکار های خوبی برای سبک زندگی دارد و می تواند درمان کننده دردها و بیماری ها باشد.

 وی بیان داشت: حتی قرآن برای اقتصاد  هم راه علاج دارد؛ اما چون باور نداریم، باعث شده به بیراه برویم و درمان را از جای دیگر بگیریم.

جانشین  نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در مقابل اسلام  جبهه باطل قرار گرفته و این تا ابد خواهد بود اظهار داشت: آنچه دین را نجات داد، اسلام است و در حال حاضر دشمن در حال طراحی و از بین بردن این ریشه مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن در طراحی دیگر خود به دنبال تحریف دین است گفت: متاسفانه بعضی افراد در داخل کشور زبان دشمن شده اند و از قول آنها سخنان تحریک آمیز و تحریف آمیزی علیه دین مطرح می کنند.

 وی با بیان اینکه  تقابل هایی که دشمن در مقابل اسلام بکار می برد خطرناک است افزود: همه این سخنان آنها دروغ است و باید روحانیت هوشیار و بابصیرت عمل کند و بتواند قاطعانه از جامعیت اسلام بگوید و از مبانی ارزشی دین به درستی دفاع کند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ابراز داشت: اگر بتوانیم مبانی ارزشی اسلام را که مورد خدشه دشمن وعوامل آنها قرار گرفته به درستی بیان کنیم و پاسخ محکم و قوی و قاطعانه برای آن داشته باشیم همه خواهند  پذیرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی عنوان کرد: بحث دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد  موضوع پیوند مردم با ولایت است. در حال حاضر هدف دشمن ازبین بردن این نقطه و رکن مهم است.

وی افزود: متاسفانه بعضی ها، قلم و زبان دشمن شدند و به هر بهانه اقدام به موضع گیری علیه سخنان رهبری انقلاب و ولی فقیه می کنند و حتی در بعضی مواقع خود را در جایگاه ولی فقیه می دانند وسخنان نابجایی مطرح می کنند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیانداشت:  بحث ولایت فقیه باید مورد توجه مبلغ و روحانی قرار گیرد و هم خود به مسئله ولایت فقیه معرفت داشته باشد و  هم به جامعه معرفت بدهد 

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه روحیه جهادی و انقلابی از مسائل مهم در انقلاب است ودشمن به دنبال تخریب این بخش هست و همین عامل بوده که تا کنون دین و انقلاب را نگه داشته گفت: مبلغ باید این عامل را تقویت کند و به جامعه معرفت دهد.

وی افزود: در حال حاضر خطر نفوذ  که یک شاخه آن حضور فکری است یکی دیگر از تهدیدها است و بسیار خطرناک هم است. عامل نفوذی دشمن بنا دارد فکرها را تخریب کنند و باطل را جای حق جا بزنند و متاسفانه این مسئله الان اتفاق افتاده است.

جانشین نماینده ولی فقیه با تاکید بر اینکه دشمن برای  نفوذ در حوزه هم طراحی و برنامه ریزی وسیع کرده ابراز داشت:  نفوذ در حوزه یعنی، از بین بردن روحیه انقلابی  ودینداری منهای روحیه انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه نفوذ فکری اولین کاری بود که از سوی شیطان علیه حضرت آدم(ع) شروع شد گفت: عناصر ماندگاری انقلاب از دیگر موضوعی است که باید در ماه رمضان به آن توجه کرد و به تبیین آن پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان این که بعضی می خواهند اسلام رحمانی و مادی گرایی را به جای دین گرایی در جامعه ترویج دهند ابراز داشت: می خواهند جهت گیری مردم را در تبلیغات به سمتی ببرند که جامعه رفاه طلب باشد، نه اینکه دغدغه دین داشته باشد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: اختلاف در جامعه موضوع دیگری است که دشمن روی آن انگشت گذاشته است و باید روی این مسئله حساس بود و آن را به جامعه توجه داد.

وی بیان داشت: هدف دیگر دشمن تحریف امام راحل و انقلاب است باید مواظب بود و هوشیاری داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha