چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مدیر مدرسه رضویه لامرد، از اعزام ۵۰ نفر از طلاب، روحانیون و مبلغان حوزه علمیه به منظور تبلیغ به و مناطق محروم در ماه رمضان خبر داد.

حجت الاسلام حسین علی پور، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در فارس ضمن تبریک ایام شعبانیه و همچنین به مناسبت در پیش داشتن ماه مبارک رمضان و آغاز فعالیت مبلغان حوزه علمیه لامرد، اظهار داشت: به همت معاونت تبلیغ مدرسه علمیه رضویه شهرستان لامرد و به منظور برپایی نماز جماعت در سه وعده، راه اندازی محافل قرآن در مباحث روخوانی، تجوید، تفسیر، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی این حوزه علمیه اقدام به اعزام 50 نفر مبلغ به مساجد، حسینیه ها می کند.

وی افزود: مبلغان اعزامی این حوزه علمیه، ضمن برگزاری مراسمات فوق، به جهت باشکوه برگزار کردن مراسمات شبهای قدر اقدام به فعالیت خواهند کرد

مدیر مدرسه رضویه لامرد خاطر گفت: برنامه اعزام مبلغین این حوزه علمیه در ماه مبارک رمضان در شهرستانهای لامرد، علامرودشت، اشکنان، چاورز و مهر  با محوریت مناطق محروم خواهد بود.

حجت الاسلام علی پور، خاطر نشان کرد: در این ماه مبلغان به عنوان حاملان پیام های الهی و نیز درد آشناترین قشر در میان مردم مشتاق و روزه دار حضور پیدا  کرده و به ترویج علوم دینی اهتمام خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha