سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/پس از پیگیري ها و مذاکرات مدیریت شهرك مهدیه با رئیس مرکز خدمات شعبه قم ،باجه مرکز خدمات شعبه پردیسان در شهرک مهدیه، جنب ساختمان اداري افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»؛ در مراسم افتتاحیه این مرکز حجت الاسلام و المسلمین جعفریانی ضمن اظهارمسرت از راه اندازي این باجه و تشکر از زحمات آقاي مهندس عرب بابت پیگیري هاي مداوم جهت واگذاري مکان و تجهیزات مورد نیاز گفت: آنچه براي انسان ماندگار است خدمت به خلق خداست که در روایات ما نیز بر آن خیلی تأکید شده است.
وی با توجه به بعد مسافت بین شهرك مهدیه تا پردیسان و ساختمان مرکز خدمات جهت پیگیري کارهاي ساکنین شهرك راه اندازي باجه مرکز خدمات را از اقدامات درخور توجه مسئولین براي کاهش دغدغه هاي ساکنین و سرعت در خدمت رسانی ذکر نمود و اظهار امیدواري کرد با استقبال مراجعین در آینده نزدیک خدمات بیشتر و بهتري ارائه گردد.
در ادامه مراسم آقاي مهندس عرب از پیگیري ها و مساعدت هاي مرکز خدمات براي همکاري در راه اندازي باجه مذکور تشکروقدردانی نمود و اظهار امیدواري کرد که با همدلی و همکاري بیشتر و متقابل مرکز خدمات با شهرك مهدیه فصل جدیدي در ارائه خدمت رسانی آسانتر و افزایش درصد خدمت به طلاب و تکریم ارباب رجوع باشد.
خاطر نشان می شود: در پایان حجت الاسلام طوبایی، مدیر مرکز خدمات شعبه پردیسان گفت: امروز با تلاش همه دوستان این باجه به صورت رسمی افتتاح گردید. ما هم سعی کردیم با بکارگیري دو نفر از نیروهاي با سابقه فعلاً در روزهاي یکشنبه و چهارشنبه آماده سرویس دهی به ساکنین محترم شهرك مهدیه باشیم.
وی اضافه کرد:در این شعبه تقریباً همه خدمات مرکز ارائه می شود و لازم نیست طلبه ها به مراکز دیگر از جمله پردیسان مراجعه نمایند.
حجت الاسلام  طوبایی درپایان اظهار کرد: با عزمی که در مدیر عامل شهرك مشاهده می کنیم ما در آینده با توجه به راه اندازي درمانگاه سرویس دهی باجه را در تمام روزهاي هفته فعال خواهیم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha