پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تشیع انگلیسی

حوزه/ عده ای فرصت طلب با راه اندازی تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی چهره ای غیر واقعی را از اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان نشان می دهند و با افراطی گری موجب بدبینی مردم دنیا از اسلام شده اند، لذا باید با آنان مقابله شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام احمد حاتمیان، امروز در هم اندیشی روحانیون شیعه و سنی شهرستان روانسر، وحدت مسلمانان را مایه یأس دشمنان خواند و با اشاره به جنایات گروه های تروریستی تکفیری، گفت: گروه های تکفیری دست نشانده رژیم صهیونیستی و آمریکا می باشند و هدفی جز مسلمان کشی و ایجاد اختلاف و تفرقه در میان مسلمانان ندارند.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امروزه شاهد تمسک مسلمانان به قرآن و رسول اکرم(ص) و همچنین تحکیم اتحاد میان آن ها هستیم، لذا گروهک های تکفیری با اسلام هراسی و کشتار بی رحمانه مسلمین، به دنبال از هم گسستن زنجیره اتحاد و مودت در دنیای اسلام هستند.

وی در ادامه افزود: عده ای فرصت طلب با راه اندازی تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی چهره ای غیر واقعی را از اسلام ناب محمدی(ص) به جهانیان نشان می دهند و با افراطی گری موجب بدبینی مردم  دنیا از اسلام شده اند، لذا باید با آنان مقابله شود.

حجت الاسلام حاتمیان، وظیفه علمای شیعه و سنی را خطیر دانست و ابراز داشت: یکی از استراتژی های مسلمانان در مقابله با دشمنان و مروجان اسلام آمریکایی، وحدت و انسجام و دوری از هرگونه اختلاف و تفرقه می باشد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: مهم ترین وظیفه طلاب و روحانیون پاسداری از اسلام و نظام اسلامی است، چرا که اسلام ناب محمدی موجب سربلندی مسلمانان و تحقیر دشمنان است، لذا باید با حفظ بصیرت و هوشیاری و روشنگری، ملت ها را به سمت اسلام ناب سوق داد.

وی در پایان، علمای شیعه و سنی را پرچمداران اسلام در جهان خواند و گفت: علمای اسلام باید با وحدت و برادری، ادامه دهنده رسالت رسول اکرم (ص) در دنیا باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha