جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصور جابری نژاد

حوزه / حجت الاسلام جابری نژاد تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان با امام(ره) و شهداء پیوند بخورند، توطئه ها و نیرنگ های دشمن نمی تواند در آنها کار ساز باشد و آینده انقلاب و نظام اسلامی بیمه خواهد شد.

حجت الاسلام منصور جابری نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در ایلام، با تسلیت ایام ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: در ایام ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان، با حضور در حرم مطهر حضرت امام(ره)، با آرمان های پیرجماران، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق می کنند.

وی با اشاره به حضور روحانیون در کاروان های زائران حرم مطهر امام خمینی(ره)، افزود: در این  ایام فرصت بسیار خوبی است که بیش از پیش جوانان و نوجوانان را بار آرمان های امام(ره) و شهدا آشنا کرده و دشمن را ناامید کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه ایلام تصریح کرد: اگر جوانان و نوجوانان با امام(ره) و شهداء پیوند بخورند، توطئه ها و نیرنگ های دشمن نمی تواند در آنها کار ساز باشد و آینده انقلاب و نظام اسلامی بیمه خواهد شد.

حجت الاسلام جابری نژاد با تاکید بر این که همه ما مدیون امام (ره) و شهداء هستیم، یادآور شد: باید در سنگر جنگ نرم، پاسدار خوبی برای حفظ ارزش هایی که با مجاهدت اما راحل و خون شهدا و فداکاری ایثارگران به دست آمده، باشیم.

انتهای پیام 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha