پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولیت آستان مقدس علوی

حوزه / حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی از سید وحید موسویان مشاور شهردار مشهد و هیئت همراه در دفتر آستان مقدس استقبال کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی از سید وحید موسویان مشاور شهردار مشهد و هیئت همراه در دفتر آستان مقدس استقبال کرد.

سید حبل المتین شرح کوتاهی پیرامون پروژه‌هایی که برای خدمت به زائران اجرایی شده و پروژه‌های آینده که در حال اجراست؛ چه درآستان مقدس یا پروژه‌های زیرساختی که برای شهر نجف اشرف اختصاص داده شده، ارائه داد. 

وی از آمادگی آستان مقدس علوی برای همکاری و تبادل تجربیات با تمامی مؤسسات خبرداد و گفت: این مسئله درگسترش و پیشرفت خدمات به زائرین به ویژه در زیارت‌های میلیونی که مهمترین آن زیارت اربعین می‌باشد، نقش مهمی دارد.

تولیت آستان مقدس علوی از تلاش‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات که سرپرستی ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (علیها السلام) را برعهده دارد، قدردانی کرد.

سید وحید موسویان رئیس هیئت ایرانی هم پس از این دیدار در مصاحبه با پایگاه رسمی آستان علوی گفت: بنده و همکارانم در شورای عالی خادمان اربعین در ابتدا به زیارت حضرت امیر المؤمنین (علیه السلام) مشرف شدیم و سپس با آقای سید حبل المتین دیدار کردیم.

 وی افزود: ما برای بحث وتبادل نظر پیرامون برنامه‌های خدماتی لازم برای زائران آستان مقدس علوی و گسترش خدمات به زائران و هم چنین توسعه روابط آستان مقدس علوی و رضوی حضور یافته یم.

وی ادامه داد: ما برنامه خدماتی خودمان را به تولیت آستان مقدس علوی تقدیم کردیم. این برنامه‌ها مشتمل بر پنج بخش فرهنگی، مراسم، خدمات بین‌راهی برای سهولت رفت و آمد زائران به مرزهای ایران، بخش کاروان‌ها و اسکان زائران در ایام زیارت و بخش خدمات شهری برای پاکسازی خیابان‌های اطراف حرم مطهر می باشد.

موسویان در پایان گفت: ما ازاستقبال گرم و مهمان‌نوازی تولیت آستان مقدس علوی که ما را به ضرورت همکاری و تلاش بیشتر برای برگزاری بهتر مراسم زیارت میلیونی درنجف و کربلا توصیه کرد، تشکر و قدردانی می کنیم. همچنین از کارمندان آستان مقدس و استاندار نجف اشرف به خاطر امکاناتی که فراهم کردند وهمکاری‌هایی که در این زمینه داشتند، سپاسگزاریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha