پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 381374
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
نمایه

حوزه/به همت واحد نشریات معاونت پژوهش حوزه، نمایه نشریات تخصصی دینی شماره ۳۱، مربوط به نشریات و مقالات منتشر شده در پاییز ۱۳۹۴ انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این نمایه با هدف معرفی مجلات و مقالات هرفصل به مراکز علمی، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و زمینه‌سازی ارتباط مؤثر بین محققان و نشریات در هر فصل منتشر می‌شود. در این شماره  نشریات تخصصی  دینی و  مقالات علمی که در فصل پاییز1394 چاپ و منتشر شده‌اند، معرفی شده اند.

برپایه این گزارش: علوم قرآن و حدیث، فقه، اصول و حقوق، تاریخ اسلام، اخلاق و عرفان، کلام و معارف عقلی، ادیان و مذاهب، علوم تربیتی و اجتماعی، کلیات، علوم اسلامی و انسانی، اقتصاد و مدیریت، مهدویت و علوم سیاسی  از عناوینی است که نشریات مربوط به آنها در این شماره معرفی شده است.

افزون بر این، گزارشی آماری از آخرین وضعیت نشریات تخصصی حوزه دین ارائه شده است. این گزارش، در قالب جدول‌ها و نمودارهایی از مجلات، مقالات، نویسندگان و گروه‌ها تنظیم شده و نتایج آنها نیز در دیدرس مسئولان و مدیران مربوط وصاحب‌نظران قرار گرفته است.

بخش پایانی نمایه به سخنان حجت الاسلام و المسلمین رفیعی مدیر کل دفتر امور پژوهشی، که در ششمین گردهمایی مدیران مسئول و سردبیران نشریات علمی حوزوی ارائه شد اختصاص دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha