جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خالد الملا

حوزه/ رئیس جمعیت علمای عراق تاکید کرد: سیاستمدارانی هستند که با بیگانگان و دشمنان عراق مرتبط هستند و می خواهند عراق را به نا امنی و بی ثباتی سوق دهند و در این راستا بسیج مردمی و نیروهای امنیتی را متهم می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت علمای عراق روز چهارشنبه اعلام کرد: سیاسیونی که از بسیج مردمی انتقاد می کنند، مزدور هستند  و داعش نیز در معرکه های خود از سیاست زمین سوخته استفاده می کند.[۱]

در این زمینه شیخ خالد الملا رئیس جمعیت علمای عراق تاکید کرد: سیاستمدارانی هستند که با بیگانگان و دشمنان عراق مرتبط هستند و می خواهند عراق را به نا امنی و بی ثباتی سوق دهند و در این راستا بسیج مردمی و نیروهای امنیتی را متهم می کنند تا عملیات آزادسازی سرزمین های تحت اشغال داعش را تعطیل کنند. آنها می خواهند عراق بی ثبات و نا امن و شهرهای ما در اشغال داعش باشد.

وی در ادامه از شبکه العربیه و برخی شبکه های داخلی عراق انتقاد کرد و گفت: آنها تلاش می کنند پیروزی های رزمندگان عراقی علیه داعش را مخدوش کنند و سموم فتنه را در بافت اجتماعی عراق پراکنده سازند و تمام تلاش آنها این است که جنگ فلوجه را یک جنگ طایفی وانمود کنند در حالی که رزمندگان عراقی برای حفظ حاکمیت و ثبات عراق می جنگند و از طرفی مرجعیت شیعه نیز بارها از رزمندگان خواسته مراقب جان و سلامت شهروندان و خانواده های فلوجه باشند.

 

۱. یک استراتژی نظامی است که به معنی از بین بردن تمامی منابع در دسترس نیروی دشمن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha