پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 381408
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
حجت الاسلام  مجتبی ذوالنور

یکی از نمایندگان مجلس گفت:امام خمینی (ره) از نظر علم ، عمل ،درک عمیق معرفتی وتقوای علمی از بزرگترین شخصیت های اسلامی به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، مراسمی با حضور طلاب و روحانیون و اساتید حوزه علمیه قزوین –ومردم ولایتمدار وشهید پرور این شهر در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرک کوثر برگزارشد.

 حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در این مراسم به ابعاد شخصیتی وسیاسی حضرت امام خمینی (ره) اشاره وبیان داشت:حضرت امام خمینی (ره) در جامعه رافت با دوستان داشت ودر شدت با دشمنان بی نظیر بود.

نماینده مردم  قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اراده بالای امام راحل (ره) که ریشه در ایمان و اتکایش به خدای تبارک و تعالی بود، اجازه نمی داد هیچ مانعی در عمل ساختن مقاصد والایش جلودارشود.

این محقق حوزوی ادامه داد: این مرد بزرگ انسانی بسیار مهربان و سرشار از عطوفت و دارای صبر و استقامت بود و بصیرت و بینش وی بی نظیر بود.

وی  تصریح کرد: ملاک برای حضرت امام خمینی (ره) همواره بر ارزش های اسلامی بود و هیچ گاه نظرات خویش را در تصمیم گیری ها دخالت نداده وهمیشه اعتقاد راسخ به وحدت کلمه داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره و عنوان داشت: امروز دشمنان این خاک مقدس اصول واهداف عالیه انقلاب اسلامی و همچنین دست آوردهای ارزشمند و ماندگار شهداء را مورد هدف خود قرار داده اند واگر وجود ولی فقیه و رهبری عالیقدر نظام جمهوری اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای نبود کشورهلای مختلف غربی و استکباری با تهدید و ارعاب و فریب این انقلاب بر آمده از خون شهدا را به مسیر دیگری هدایت می کردند که خوشبختانه اهداف شوم آنها با رهبری معظم له نقش بر آب شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha