سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
 ماموستا عابد نقیبی - پیرانشهر

حوزه / علمای اهل تسنن امروز باید هوشیارتر از همیشه از ایجاد اختلاف جلوگیری کرده و به دنبال وحدت آحاد مسلمین باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، ماموستا نقیبی از علمای اهل سنت استان کردستان در همایش  امام خمینی(ره) و امت اسلامی، امام خمینی(ره) را  حقیقتی هیمشه زنده توصیف نموده و اظهار داشت: امام راحل تاکید زیادی بر لزوم وحدت امت اسلامی داشتند.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: امام خمینی(ره) تنها متلعق به تشیع نیست، بلکه رهبری متعلق به همه مسلمین است آنچه مد نظر امام بود تنها اسلام بود و بس. اما امروز خوشحالیم که امام خامنه ای همانند امام خمینی(ره) همان راه وحدت بین مسلمین را دنبال می کند.

ماموستا نقیبی تصریح کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اهانت به ادیان و امت های مسلمین را حرام عنوان کرده اند که این فتاوی را باید نصب عین قرار داده و وحدت را با تاسی به آن عملی نماییم.

وی خاطر نشان کرد: اهل سنت همواره با ندای امام به میدان آمده و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی نمودند، امروز نیز علمای اهل سنت اقدامات تکفیری را هرگز قبول نداشته و اعتقاد دارند این افراد عاملان آمریکا و رؤیم غاصب اسرائیل هستند.

این اندیشمند اسلامی در پایان اظهار داشت: علمای اهل تسنن امروز باید هوشیارتر از همیشه از ایجاد اختلاف جلوگیری کرده و به دنبال وحدت آحاد مسلمین باشند که  خوشبختانه امروز همین گونه است.

313/34

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha