چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی موسوی - کانون مساجد لرستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) در کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این که این مسابقه ۱۴ خرداد همزمان با سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، اظهارداشت: روز ۱۴ خرداد در کانون های فرهنگی هنری مساجد مبلغان و ائمه جماعات پیرامون ابعاد شخصیتی و حکومتی معمار کبیر انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی آشنایی نسل نوجوان و جوان جامعه با آرمان های امام(ره) و انقلاب و همچنین تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب را نیاز اساسی برای ایجاد بصیرت و روشنگری در مقابل جنگ نرم دشمنان برشمرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان برگزاری مراسم عزاداری رحلت امام خمینی(ره)، برپایی ایستگاه های صلواتی و همچنین برگزاری مراسم ویژه ۱۵ خرداد در کانون های مساجد استان را نیز از دیگر برنامه ها برشمرد و تصریح کرد: همزمان با قیام ۱۵ خرداد مبلغان در کانون های مساجد به بررسی ابعاد و اهداف این قیام خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha