شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 381439
۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳
پیشرفت علمی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجستان گفت : ما در کشوری زندگی می کنیم که نسبت به کشورهای جهان از لحاظ امنیت در بالاترین درجه قرار دارد و اهمیت این موضوع برای مردم باید تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد حجت الاسلام محمد زنگنه در همایش طلایه داران هدایت در محل مدرسه علمیه بقیه الله بجستان افزود: اگر امروز امنیت در کشور وجود دارد، در  سایه رهبری است و این رهبری متعلق به ایران نیست بلکه متعلق به جهان اسلام هستند.

وی ضمن تاکید  بر پیروی به سخنان مقام معظم رهبری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در اکثر سخنان خود به  اقتصاد مقاومتی اشاره و تاکید دارند که این مهم باید مورد توجه طلاب قرار گیرد.

حجت الاسلام زنگنه ضمن تاکید به توجه به اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: ما با استفاده از ظرفیت هایی که داریم و شرایط محیا شده در ماه مبارک رمضان، باید مردم را نسبت به مطالبه رهبری، که یکی همان اقتصاد مقاومتی است، آگاه نماییم  تا مردم همان گونه در برخی از مراسمات دینی ما یک دست می شوند، در این خصوص نیز یک دست شده تا انشالله مشکل اقتصادی کشور و اکثر مردم حل شود.

رئیس تبلیغات اسلامی در پایان ضمن تاکید بر حضور روحانیت در فضای مجازی، تصریح کرد: هیچ گاه نباید صحنه را بردشمنان خالی کرد و مبلغین ما هر کدام که می توانند به هر شکلی حتی با ایجاد یک وبلاگ باید در راستای تریج علوم اسلامی گام بردارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha