پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام خمینی

حوزه/مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز، از برگزاری نشست بررسی ویژگی زندگانی حضرت روح الله(ره) در آستانه ۱۴ خرداد خبر داد.،

حجت الاسلام کاظمی راد، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور آشنایی طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شیراز با سبک زندگی حضرت امام خمینی(ره)، نشست بررسی ویژگی زندگانی آن حضرت، با حضور اساتید این حوزه، معاونین و 30 نفر از طلاب در نمازخانه این حوزه علمیه برگزار شد.

وی افزود: در ابتدای این نشست طلاب مدرسه امیرالمونین(ع) شیراز توسط متخصصین و اساتید حاضر در حوزه سرگذشت های ویژه از زندگی حضرت امام خمینی(ره) را از دیدگاه علماء، فضلا و یاران امام را فرا گرفتند.

مدیر مدرسه امیرالمومنین(ع) شیراز در ادامه گفت: حاضرین در این جلسه پس از شناخت حضرت، با افکار حضرت روح الله(ره) پیرامون فرهنگ غرب آشنا و سپس حالات روحی و عرفانی امام امت را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

حجت الاسلام کاظمی راد خاطر نشان کرد: امروزه تمامی محصلین حوزوی ما باید با صفات بارز امام که شجاعت، شهامت و روح حماسی آن بزرگوار می باشد آشنایی کامل داشته و با برگزاری چنین نشست هایی علاوه بر صفات ذکر شده، روح تعبد و خداپرستی و خدابندگی حضرت امام(ره) را برای طلاب و روحانیون شرح داده و با فرا گرفتن عزیزان طلبه تمامی این مباحث را به صورت منبر و موعظه به عموم مردم به ویژه جوانان امروز انتقال داده شود.

وی گفت: در پایان این نشست تخصصی، کتابهای حضرت امام(ره) از جمله کتاب های مصباح الهدایه، اربعین حدیث، شرح دعای سحر، حاشیه بر رساله و کشف الاسرار به طلاب جهت مطالعه و بهره برداری، معرفی شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha