شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه/ مطمئن باشیم عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است و باید در مسیر طراحی شده توسط رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت نماییم، تا به قله های افتخار دست یابیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای مدافع حرم دین و مرجعیت قیام مردمی یوم‌الله 15 خرداد با صدور پیامی اذعان داشت: هر سال که خرداد از راه می‌آید عطر دیگری بر مشام می‌رسد عطر حضرت روح الله، همه کوچه‌های ایران این بوی خوش الهی را بر مشام دارند و فراموش نخواهند کرد.

وی در بخش دیگری از پیام خود  ادامه داد: مردی از جنس آفتاب که در میان ظلمت و تاریکی طاغوت به پا خاست و عده‌ای مؤمن به الله را با خود همراه ساخت و طوفانی به پا کرد که کاخ کبر و غرور پهلوی را در هم ریخت و بنایی ساخت بر روی آن که طلایه دار حکومتش فقیهی باشد منتسب به اسلام و روحانیت و هدایت کند کشتی انقلاب را در مسیر پر تلاطم روزگار.

آری بوی امام بر مشام می‌رسد، سرود ماندگاری ملت ایران و چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب و شاگرد خلف امام، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای  فرمودند: «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست». حضرت روح الله شناسنامه انقلاب است و چراغی که راه را از چاه نشان می دهد.

یادمان هست سالها پیش که مردم در 15 خرداد 1342 فهمیدند، مزدوران پهلوی قصد دارند مرجعیت را تضعیف کنند تا خاطراتی همچون تحریم تنباکو، مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت تکرار نشود، مردم به پا خاستند و یک صدا لبیک یا خمینی سر دادند و طلاب به عنوان پیشقراولان امت در خط مقدم، فیضیه را رنگ کردند؛ البته با خون خود. رنگی که سرخی آن تا 1357 باقی ماند و سرنوشت کشور را دگرگون کرد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در پایان بیان داشت: مردم شریف استان، اکنون که در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «رحمت الله تعالی علیه» و قیام 15 خرداد هستیم، ضمن تسلیت این ایام  ازحضور شما درخواست می‌نمایم یکبار دیگر اندیشه های متعالی امام عزیز را مطالعه نماییم و مطابق با نظر ایشان و نظر خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای  در مسیر انقلاب حرکت کنیم و مطمئن باشیم عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است و باید در مسیر طراحی شده توسط رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت نماییم تا به قله های افتخار دست یابیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha