پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضوی اردکانی

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: تقویت اعتقادات دینی جوانان در اولویت برنامه های مبلغان قرار گیرد و در این راستا باید مطالب را ساده، روان و قابل فهم برای همه مخاطبان ارائه کرد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیّد ابوفاضل رضوی اردکانی، ظهر امروز در همایش فصلی روحانیون و ائمه جماعات شیراز، در سخنانی اظهار داشت: روحانیون باید ابتدا خود  تزکیه نفس کنند و سپس مردم را به دین دعوت کنند.

امام جمعه موقت شیراز خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، تفسیر، بیان احکام  و بصریت افزایی از سوی روحانیون در ماه مبارک رمضان ضروری است، چرا که این ماه دارای اثرات و برکات فراوانی است.

وی افزود: تقویت اعتقادات  دینی  جوانان در اولویت برنامه های مبلغان قرار گیرد و در این راستا باید مطالب را ساده، روان و قابل فهم برای همه مخاطبان ارائه کرد تا اثرگذاری لازم را داشته باشد.

ماه رمضان؛ بهترین فرصت تبلیغ دین

حجت الاسلام ولی الله  محمودی نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس نیز در این همایش با بیان این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت تبلیغ دین است، گفت: مسئولان اوقاف استان اقدامات ارزنده‌ای برای هماهنگی، همکاری و بسترسازی حضور روحانیت بومی در استان پهناور فارس  انجام داده  اند و این مشارکت باید استمرار داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: فضا و محیط  برای مبلغان به گونه ای باشد  تا با گام‌های استوار و نیت‌های پاک دِین خود را نسبت به  اسلام، انقلاب، امام راحل و مقام عظمای ولایت و رهبری ادا کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha