جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مسعود آذربایجانی / اخلاق

حوزه/ رییس مرکز تخصصی اخلاق حوزه علمیه قم، جامعیت و خلوص نیت امام خمینی(ره)، را به عنوان بهترین شاخص و الگوی نسل جوان حوزه عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود آذربایجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امام راحل در کنار معنویت والای خویش در عرصه های اجتماعی نیز بهترین الگو برای همه مردم و به ویژه حوزویان بوده و هستند .

وی افزود: ایشان شخصیتی بودند که عبادت و تعبد را در کنار روحیه عقلی و فلسفی و نیز توجه به علوم حدیث و قرآنی را در کنار دقت های نظری و عملی در عرفان به موازات هم داشتند و همه این ها در مسیر هدف ایشان مبنی بر خدمت به تحقق اهداف اسلام ناب قرار داشت.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان این که جامعیت امام خمینی (ره) در ابعاد و عرصه های گوناگون موجب توفیق ایشان در احیای اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه ما شد، گفت: امروز هم می بینیم که برکات نهضت امام راحل همچنان در سطح منطقه و جهان وجود دارد و پیام و نهضت ایشان کماکان زنده و جریان ساز است.

وی افزود: ما حوزویان و به خصوص نسل جوان حوزه باید با تاسی به این راه نورانی هر چه بیشتر و بهتر در مسیر خدمت به مکتب قرآن و دستگاه اهل بیت(ع) بکوشد و از سختی های راه و فشارهای دشمنان هراسی به خود راه ندهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha