شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعزام مبلغان با رویکرد یک روحانی برای یک روستا صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام غلامرضا معصومی‌نیا در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، ضمن تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای تمامی روستاها مبلغانی با رویکرد یک روحانی برای یک روستا اعزام می‌شود که در این راستا حدود 250 روحانی از گروه تبلیغ آیت الله خویی از شهر قم اعزام و نیز 150 روحانی بومی و 130 روحانی مقیم حوزه علمیه شهرهای مختلف  حضور دارند.

وی افزود: همچنین جهت تشویق و فرهنگ‌سازی اقامه نماز اول وقت سفره افطاری ساده در 10 مسجد شهرستان خوی برپا و نیز یک سفره افطاری ساده از میدان ولیعصر تا میدان مصلی چیده می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی  ضمن اشره به برپایی پایگاه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی تصریح کرد: این پایگاه‌ها در داغلارباغی فیرورق و پارک ملت خوی به مناسبت فرا رسیدن ایام تابستان و ماه مبارک رمضان جهت پاسخگویی به سوالات شرعی دایر می‌شود و حدود 600 متر برای ایجاد پایگاه توسط شورای شهر و شهردای فیرورق اختصاص داده شده است و در کنار این غرفه‌ها، غرفه دیگری به نام غرفه سلامت توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت فرار رسیدن ماه مبارک رمضان غبارروبی مساجد از دهه آخر ماه شعبان با شعار غبارروبی، تکریم و بهداشت مساجد در شهرستان خوی آغاز شده است و این سنت نیک و پسندیده از گذشته در بین مردم این شهرستان رایج بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha