جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رونمایی از  آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان سمت

حوزه/ در مراسمی از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان سمت با حضور مسئولین این حوزه نشر در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قم رونمایی شد.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه» در این مراسم رونمایی که امروز در قم برگزار شد، مسئولین حوزه نشر دو آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سازمان ارتباطات و تدوین کتب علوم انسانی در دانشگاه(سازمان سمت) و مؤلفین حوزه و دانشگاه حضور داشتند از سه اثر درآمدی بر فلسفه عملی، عقلانیت باور دینی و معرفت شناسی های برون گرایی  و اندیشه سیاسی در عصر ایلخانان رونمایی شد.

 در این مراسم هر یک از مؤلفین به بیان دیدگاه های خود در مورد چگونگی اثر منتشر شده پرداختند.

 حجت الاسلام و المسلمین  احمد احمدی رئیس سازمان سمت در این مراسم از نبود مقالات بین المللی در حوزه علوم انسانی انتقاد کرد و بیان داشت: حوزه با وجود فرهیختگان و اندیشمندان قوی،  ظرفیت خوبی برای حضور در این  عرصه را  دارد و باید از این ظرفیت نهایت استفاده را برای نشر اسلام ناب و معارف در حوزه علوم انسانی ببرد.

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین  نجف لک زایی نیز بر همکاری بیشتر دو انتشار سازمان سمت و پژوهشگاه برای انتشار کتب در حوزه های مختلف تاکید کرد و گفت: انتشارات سمت نقش بسیار خوب و مفید در حوزه نشر می تواند ایفاء کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha