جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه /مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گفت: ماه رمضان نهضت بازگشت به سوی قرآن و آمرزش گناهان می باشد.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ، اظهارداشت: اهمیت و توجه بیشتر به قرآن و عترت، سبک زندگی اسلامی در ماه مبارک رمضان موجب خودسازی ، تهذیب نفس و همچنین اشاعه معنویات شده و به تبع ، آسیب های اجتماعی و فردی را در جامعه کاهش خواهد داد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه از اعزام طلاب و مبلغان بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان سنقر خبر داد و ابراز داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم برای اعزام مبلغان به تمامی روستاها اندیشیده شده است.

وی  گفت: به همت مدرسه امام خمینی (ره) سنقر یک دوره کارگاه های آموزشی معرفت شناسی، روش سخن شناسی، تجزیه و ترکیب آیات و روایات با حضور مبلغان بومی و غیر بومی برگزار می شود.

حجت الاسلام بنی عامریان یادآور شد: برگزاری محافل انس با قرآن، قرائت جمع خوانی و دوره های آموزشی حفظ قرآن، برپایی غرفه های پاسخگویی به شبهات دینی و شرعی، سخنرانی و گردهمایی طلاب و مبلغان بخشی دیگر از برنامه های مدرسه امام خمینی (ره) سنقر می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر در پایان عامل اشاعه فساد و بی بندوباری در جامعه را دوری از قرآن و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) دانست و اظهار داشت: تمسک به قرآن و عترت موجب شکوفایی جامعه و دستیابی به سعادت و کمال در انسان ها خواهد شد و در این مهم روحانیون با تبیین سبک زندگی اسلامی، بیان احکام و ترویج مکتب انبیاء الهی زمینه های نجات انسان ها را در ماه مبارک رمضان فراهم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha