پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 نظامیان اسرائیلی سرپرست جامعه زندانیان فلسطینی را ربودند

حوزه/ ارتش اسرائیل سرپرست اداره جامعه زندانیان فلسطینی در بیت المقدس را متهم به انتشار بیانیه‌های تحریک آمیز به دفاع از بازداشت شدگان فلسطینی کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  imemc.org، نظامیان ارتش اسرائیل بعداز ظهر روز گذشته ناصر قاوس، سرپرست اداره جامعه زندانیان فلسطینی در بیت المقدس را ربودند.

مفید الحج وکیل این اداره در این خصوص گفت: نظامیان اسرائیلی ناصر قاوس را ربوده و او را به ساختمان بازجویی در شهر منتقل کرده‌اند.

ارتش اسرائیل قاوس را متهم به انتشار بیانیه‌های تحریک آمیز به دفاع از بازداشت شدگان فلسطینی کرده است. اینب درحالی‌ست که بسیاری از بازداشت شدگان فلسطینی با نقض دائمی حقوق خود روبرو بوده و با اعتصاب غذا خواستار پایان بازداشت اداری (موقت) هستند زیرا بسیاری از آنان بدون هیچگونه جرم و دادگاهی در زندان‌های رژیم صهیونیستی بسر می‌برند.

به علاوه روز یکشنبه ارتش اسرائیل 2 زن جوان فلسطینی با نام‌های افنان و خواهرش انهر یوسف الباز را دستگیر کرده و آزادی آنان را مشروط به حکم عدم اجازه ورود به مسجد القصی به مدت 15 روز متوالی اعلام کرد.

این دو زن جوان اهالی شهر لود بودند و زمانی که در حال خروج از مسجد از باب المجلس بودند ربوده شده و چندین ساعت در ایستگاه پلیس قشلا در بیت المقدس مورد بازجویی صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha