جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مرکز قرآنی لندن

حوزه/ به همت آستان مقدس حضرت عباس علیه السلام و با حضور شخصیت های دینی و فرهنگی و جمعی از شیعیان، یک مرکز قرآنی در لندن افتتاح شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حضرت عباس(ع) اعلام کرد: در راستای ارائه خدمات علمی و معارف قرآنی بر اساس مکتب و اندیشه اهل بیت علیهم السلام و با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام یک مرکز قرآنی را در لندن افتتاح کرد تا سرچشمه جوشانی برای معارف قرآنی و دینی و حلقه ای دیگر از حلقات مراکز قرآنی وابسته به حرم مطهر باشد.

مراسم افتتاح این مرکز قرآنی با حضور شخصیت های دینی و فرهنگی و گروهی از مؤمنان برگزار شد و در این مراسم پیام تولیت آستان مقدس عباسی توسط شیخ زیاء الدین زبیدی مدیر مرکز علوم قرآن و تفسیر و چاچ قرآن در حرم مطهر حضرت عباس، قرائت شد.

وی در این پیام گفت: اهمیت تاسیس و برپای این مراکز قرآنی ویژه جوانان به خاطر فایده ای است که برای قشر جوان مسلمان و سایر اقشار جامعه غربی دارد به ویژه در صورتی که این مراکز بر اساس روشی معتبر و برگرفته از اندیشه اهل بیت(ع) اداره شود.

یکی از شرکت کنندگان در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید فاضل المیلانی از شخصیت های علمی مقیم لندن بود که در سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از دستاوردها و تلاش های قرآنی آستان مقدس علوی و دست اندرکاران تاسیس چنین مراکزی، حمایت خود را از این مرکز قرآنی اعلام کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha