سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سید عباس موسوی- اوقاف استان فارس

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: طرح های "ضیافت الهی" و "نشاط معنوی" با همکاری ۴۰۰ روحانی در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت اسلام سید عباس موسوی، ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در ماه مبارک رمضان، به اجرای طرح "ضیافت الهی" در بقاع متبرکه اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح  روحانیون و مبلغان اعزامی با اجرای برنامه فرهنگی و مذهبی در بیش از 400 بقعه متبرکه در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، به اجرای برنامه می پردازند.
وی خاطرنشان کرد: برپایی 18 محفل انس با قرآن با حضور قاری برجسته مصری احمد شهات احمد و نیز سید جواد حسینی قاری بین المللی کشورمان، درقالب  از دیگر برنامه ها در ماه مبارک رمضان می باشد.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان فارس ادامه داد: برپایی سفره های آسمانی و  توزیع 50 هزار پرس غذا در قالب افطاری برای اطعام مددجویان  از محل کمک های غیر موقوفات و خیریه و اجرای طرح یاوران وقف از دیگر برنامه های به شمار می رود.

*شرکت یک میلیون و200  هزار نفر در کلاس های آموزش قرآن

حجت الاسلام سید میثم حسینی، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان فارس نیز در این نشست گفت: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حافظان قرآن، این اداره کل موفق شده در سال گذشته زمینه حضور یک میلیون و 200  هزار نفر در کلاس های آموزش قرآن را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده، طی 4 سال آینده تعداد حافظان قرآن کریم از یک جزء تا حفظ کل و تفسیر موضوعی قرآن کریم در استان فارس به بیش از 4 میلیون نفر افزایش می یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha