جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضیافت الهی

حوزه/معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، در ۵۰ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی، با حضور مبلغان در امامزادگان استان اجرا می شود، اظهارداشت: طرح ضیافت الهی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، در ۵۰ بقعه متبرکه لرستان اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطرنشان کرد: در بیش از ۱۲ امامزاده شاخص استان نیز برنامه های ترتیل خوانی و تفسیر قرآن با حضور مردم روزه دار برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان نیز روحانیون در امامزادگان استان مستقر خواهند شد و پاسخگوی سوالات شرعی مردم روزه دار خواهند بود ، گفت:در این ماه مبلغان با ایراد سخنرانی در بقعه متبرکه امامزادگان به تبیین و بررسی ابعاد معنوی این ماه می پردازند.

حجت الاسلام عباس زاده در پایان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در نیمه دوم ماه مبارک رمضان همچون سالهای گذشته در استان با حضور قاری برجسته مصری خبر داد و  افزود:امسال نیز برنامه محفل انس با قرآن کریم به مدت ۲ روز در ۶ مسجد شاخص استان با حضور مردم مومن و روزه دار استان اجرا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha