جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معصومه ظهیری

حوزه/ معاون تربيتی – فرهنگی جامعه الزهرا(س) از برگزاری اولين دوره غيرحضوری حديث‌خوانی از كتاب ارزشمند "اصول كافی" توسط این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، "معصومه ظهيری" ضمن گراميداشت ماه مبارک رمضان  اظهارداشت:  اداره " قرآن و حديث " با تمسك به اين فرمايش گهربار امام صادق(عليه سلام) كه «جايگاه و مقام شيعيان را به اندازه خوب فهميدن روايات ما بدانيد» اولين دوره غيرحضوري حديث‌خواني و تتبع حديثي در كتاب گرانقدر "اصول كافي" را از جلد چهارم و "كتاب العشره" برگزار خواهد كرد.

وي ادامه داد: هدف از برگزاري اين دوره حديث‌خواني كه به صورت غيرحضوري برگزار مي‌شود، آشناسازي طلاب محترم با متون حديثي و ايجاد انس و الفت با كلام ائمه اطهار(عليهم‌السلام) و به ويژه غربت‌زدايي از متون گرانبهاي حديثي و ارتقاي سطح معرفتي و تربيتي طلاب حوزه علميه جامعه‌الزهراءسلام‌الله‌عليها است. 

ظهيري گفت: در راستاي اجرايي‌شدن اين دوره ارزشمند، كتاب شريف «اصول كافي» با ۵۰ درصد تخفيف، به همراه دفترچه سؤالات در اختيار علاقهه مندان شركت در اين دوره قرار خواهد گرفت.

معاون تربيتي –  فرهنگي  با اشاره به اينكه كتاب و دفترچه سؤالات جهت دريافت طلاب حضوري در دفتر اداره "قرآن و حديث" واقع در ساختمان اداري خواهران توزيع مي‌شود، اظهار داشت: طلاب محترم غيرحضوري حوزه جامعه‌الزهراء(س) نيز مي‌توانند از طريق دريافت فايل سؤالات از سايت جامعه‌الزهراء(س) و ارسال پاسخنامه به پست الكترونيك quran@jz.ac.ir در اين دوره مبارك شركت كنند.

آخرين مهلت تحويل پاسخنامه دوره غيرحضوري حديث‌خواني، ۳۰ شهريورماه سال جاري است و نتايج نيز در تاريخ ۱۰ مهرماه سال   ۱۳۹۵ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام  313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha