پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید احمد خاتمی

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که باید بر شاخصه انقلابی بودن در جامعه تاکید داشت، گفت: پایبندی به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب، بصیرت، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در مسیر جهاد از مهم ترین شاخصه های روح «انقلابی ماندن» است.

آیت الله سید احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار برگزاری «حوزه»، به بیانات مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد سال جاری در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل(ره) اشاره داشت و گفت: حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در سخنرانی های چندماهه اخیر خود بر روی شاخصه «انقلابی بودن و انقلابی ماندن» تاکید خاصی دارند.

این عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که اسفندماه سال گذشته با اعضای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری داشتند بر لزوم انقلابی بودن این نهاد تاکید کردند و در دیدار با اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز فرمودند «حوزه علمیه قم باید انقلابی بماند».

عضو شورای عالی حوزه های علمیه تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی بسیار جامع و روشنگر چهاردهم خرداد سال جاری، بر انقلابی ماندن همه آحاد کشور و مسئولان تکیه کردند.

آیت الله خاتمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه«هرگاه انقلابی عمل کردیم پیشرفت کردیم و هروقت انقلابی عمل نکردیم عقب نشستیم»، گفت: معنای سخن این است که انقلابی بودن راه پیشرفت و تعالی کشور می باشد.

این عضو جامعه مدرسین افزود: رهبر معظم انقلاب بعد از بیان شاخصه های «انقلابی بودن»، در توصیفی کم بیان شده فرمود «امام خمینی(ره) شخصیتی مومن،متعبد و انقلابی بود».

امام جمعه موقت تهران با بیان این که باید بر شاخصه انقلابی بودن در جامعه تاکید داشت، گفت: پایبندی به ارزش های اصیل اسلام و انقلاب، بصیرت، دشمن شناسی و خستگی ناپذیری در مسیر جهاد از مهم ترین شاخصه های روح «انقلابی ماندن» است.

این عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری در پایان ابراز امیدواری کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه مردم و مسئولان باشد و همگان در این مسیر حرکت کنند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha