سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف خود از راه کمرنگ نمودن ارزش ها به خصوص حجاب وارد شده و نفوذ کرده اند که مقابله با این امر نیازمند عزم همگانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی، امروز درمراسم معارفه دبیر اجرایی بنیاد عفاف و حجاب استان قزوین، به  اهمیت مسئله حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: تلاش در جهت احیاء فریضه امر به معروف ونهی از منکر به عنوان یک وظیفه شرعی وعمومی در جامعه  امری بسیار ضروری است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: هرچند تشکیل بنیاد عفاف وحجاب امری بسیار ضروری و پسندیده است، ولی باید از ظرفیت اندیشمندان و نخبگان در رابطه با تبیین شاخص های حجاب اسلامی واجرای اصولی پوشش اسلامی در جامعه استفاده کرد تا شاهد نهادینه شدن این مهم در جامعه باشیم.

وی در ادامه با تاکید بر این که حجاب پدیده مذهبی و ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است، بیان داشت: نهادینه شدن این مهم نیازمند عزم همگانی از سطح خانواده تا دانشگاه ها و مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه ها به صورت مستمر و هدفمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان تصریح کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای تحقق اهداف خود از راه کمرنگ نمودن ارزش ها به خصوص حجاب وارد شده و نفوذ کرده اند که مقابله با این امر، نیازمند عزم همگانی است.

*فرصت سحر را از دست ندهیم

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین در برنامه "شمیم سحر" شبکه استانی قزوین، گفت: ماه مبارک رمضان از چنان جایگاهی برخوردار است که حتی خواب فرد روزه دار نیز عبادت محسوب می شود، لذا باید در این ماه خود را از گناه و معصیت دور کنیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین به لحظات نورانی سحر هم اشاره کرد و بیان داشت: در لحظات سحر برای شفای همه بیماران و گرفتاران بیشتر دعا نماییم، چرا که که مورد اجابت خدای متعال قرار می گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha