جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی

محمدرضا تابش با تاکید بر اهمیت وحدت و همدلی بین مسئولان و مردم گفت: تاکنون آنچه نصیب مردم و نظام شده در سایه وحدت و همدلی بود، اگر می خواهیم این نظام با سلامت به راه خود ادامه دهد، باید از تفرقه دوری کنیم.

نماینده اردکان در گفت وگو با خبرنگار امور مجلس خبرگزاری «حوزه»، با انتقاد از کسانی که به دنبال جوسازی هستند گفت: عده ای کاری به  موفقیت های نظام ندارند و به دنبال آن هستند نقاط ضعف را برجسته کرده و به تخریب طرف مقابل بپردازند.

وی یادآوری این‌که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند؛ تخریب و مچگیری کار درستی نیست گفت: مردم از همدلی بین مسوولان احساس آرامش می کنند و از پیشنهادات و برنامه‌ها‌یی که امید را برای ایران نوید می دهد، بیشتر استقبال می کنند.

*راه توسعه از وحدت می گذرد

تابش با تاکید بر اینکه در فضای وحدت و همدلی کشور می تواند مسیر توسعه و پیشرفت را طی کند گفت: به درستی نمی دانیم افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند از ایجاد فضای یاس و ناامیدی چه منافعی به دست می آورند، اما می دانیم این افراد با حاشیه سازی برای خود جایگاه تعریف می کنند.

نماینده اردکان با اشاره به اینکه مجلس دهم شکل گرفته باید مراقب عواقب افراط و تفریط باشیم.

تابش با اشاره به فضایی که در سیاست خارجی به وجود آمده است گفت: اگر چه هنوز برجام به مرحله اجرای نهایی نرسیده و مشکلات و تنگناهایی در داخل وجود دارد، اما رفت و آمد مسوولان ارشد کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی و آفریقایی با جدیت ادامه دارد و همه کشورها می خواهند از فضای پساتحریم نهایت استفاده را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند گفت: ایشان فرموده اند؛ نباید توان داخل را قربانی ارتباط با خارج کنیم و باعث تضعیف تولید کننده داخلی شویم و خوشبختانه این سیاستی است که مسوولان نیز در مذاکرات بارها بر آن تاکید داشته و پیگیری می کنند.

*شاه بیت رهنمودهای رهبری وحدت است

نماینده اردکان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری در هر شرایطی بر وحدت مسوولان و دست اندرکاران تاکید ویژه‌ای داشتند گفت: ایشان هرگاه اختلاف نظری با برخی مسوولان داشته اند، خرد جمعی را مخاطب قرار داده و مجلس شورای اسلامی را در تصمیم گیری آزاد گذاشته اند. البته نقطه نظرات خودشان را مطرح کرده اند، اما همواره استقلال قوا را محترم شمرده اند. در این شرایط نمایندگان مجلس، هیات دولت و مسوولان قوه قضاییه باید قدرشناس باشند و ادبیاتی به کار نبرند که تفرقه ساز باشد و به وحدت آسیب بزند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha