پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ شیخ یوسف ادعیس گفت: ورود هتاکانه یهودیان شهرک نشین به مسجدالاقصی به صورت روزانه تکرار می شود و این از بزرگ ترین جنایت های اشغالگران است که در راستای یهودی سازی مسجد الاقصی و شهر قدس انجام می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، صبح امروز گروهی از شهرک نشینان یهودی با حمایت نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر وارد مسجدالاقصی شدند و تلاش کردند مراسم دینی یهودی را در این مکان مقدس اسلامی انجام دهند که برخی طلاب علوم دینی و نمازگزاران حاضر در مسجد الاقصی با سر دادن شعار تکبیر مانع این کار شدند و نیروهای اشغالگر نیز در مقابل از ورود زنان مسلمان به مسجد الاقصی خودداری کردند و این زنان نیز با تجمع رد ورودی های مسجد الاقصی به تلاوت قرآن پرداختند.

شیخ یوسف ادعیس وزیر اوقاف و امور دینی فلسطین در این زمینه گفت: هتک حرمت و ورود هتاکانه یهودیان شهرک نشین به مسجدالاقصی به صورت روزانه تکرار می شود و این از بزرگ ترین جنایت های اشغالگران است که در راستای یهودی سازی مسجد الاقصی و شهر قدس انجام می دهند.

وی افزود: در ماه گذشته شاهد 100 مورد هتک حرمت مسجدالاقصی بودیم که شهرک نشینان در برخی از این موارد به مسجد ابراهیمی و گاه به مقبره یوسف پیامبر و زمین وقفی اریحا و اماکن مقدس سلفیت وارد شدند و در این ماه حملات رسانه ای شدیدی نیز علیه مسلمانان صورت گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha