پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
زکات

حوزه/ مبلغین می توانند در منابر و ارتباط چهره به چهره با مردم، به تبیین اهمیت زکات و همچنین نقش آن در فقر زدایی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، قربانعلی حسن آبادی، مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سمنان در جمع مبلغین طرح هجرت شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه، با ماه ضیافت الهی، گفت: با برنامه ریزی و مدیریت جدیدی که امسال در بحث زکات فطره ایجاد شده، توانستیم صندوق های یکپارچه و یک شکل را در اختیار گرفته تا جلوی هر گونه سوءاستفاده احتمالی گرفته شود.

وی افزود: امسال با مشارکت مبلغین طرح هجرت در نظر داریم با ایجاد بانک اطلاعاتی کامل و جامع از نیازمندان هر منطقه، خدمات بهتری را به آنان ارائه دهیم.

حسن آبادی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید بتوانیم با ارتباط مبلغین زکات با کشاورزان و افرادی که تمکن مالی بهتری دارند، خدمات بهتر و شایسته تری را به نیازمندان جامعه داشته باشیم.

تبلیغ دین؛ ماموریت اصلی حوزویان

حجت الاسلام سید عظیم علوی، رئیس اداره امور اجرایی زکات استان سمنان نیز در این نشست، تبلیغ دین را از ماموریت های اصلی حوزویان خواند و گفت:  داشتن برنامه تبلیغی خوب، اثرگذاری  آن را در بین مردم افزایش می دهد.

وی، ماه رمضان را بهترین فرصت فرهنگ سازی زکانت عنوان کرد و افزود: مبلغین می توانند در منابر و ارتباط چهره به چهره با مردم، به تبیین اهمیت زکات و نقش آن در فقر زدایی بپردازند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha