سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
قربانپور،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی

حوزه /مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۲۰۰مبلغ طی ماه مبارک رمضان دراین استان خبرداد و گفت: از این تعداد ۵۰۰ مبلغ غیربومی هستند.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه»، با تبریک به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: تبلیغ یکی از رسالت های اصلی طلاب  است  که این مهم در مناسبت های تبلیغی همچون ایام ماه مبارک رمضان مورد اهتمام  روحانیون و مبلغان است.

وی با بیان اینکه هرساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پرونده تبلیغی ویژه ای برای استان باز می شود، بیان داشت:امسال هم همچون سنوات گذشته از مدت ها قبل از ماه مبارک رمضان جلسات و هماهنگی های لازم برای اعزام مبلغ با نهادهای همسو برگزار و ساماندهی خوبی در زمینه تبلیغ استان صورت گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از فعالیت ۱۲۰۰مبلغ طی ماه مبارک رمضان دراین استان خبرداد و گفت: از این تعداد 500 مبلغ غیربومی و ۷۰۰ نفر نیز از  مبلغان استانی هستند.

وی با اشاره به نیازسنجی های تبلیغی صورت گرفته از استان گفت: نیازهای تبلیغی مناطق مختلف استان احصاء و مبلغان بر اساس آن فعالیت های خود را انجام می دهند؛ البته به غیر از این امر یکی از محوری ترین برنامه های امسال مبلغان ، محوریت قرار دادن فعالیت های قرآنی است .

حجت الاسلام قربانپور افزود: همچنین جلسات تفسیرقرآن نیز در استان مورد تاکید بوده و علاوه بر جلسه تفسیر نماینده ولی فقیه در  اساتیدی از قم برای برگزار این  جلسه در استان دعوت شده اند.

وی حضور نیروها  و گروههای تبلیغی جوان در استان را از دیگر اتفاقات خوب امسال عنوان و بیان داشت: این افراد بیشتر  در اماکن عمومی مثل پارک ها حضور و به تبلیغ اموردینی می پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: هم چنین با توجه به قرار گیری در فصل برداشت محصول کشاوزی هماهنگی هایی با طلاب در زمینه بیان احکام زکات مخصوصا در مناطق روستایی انجام شده است .

انتهای پیام18/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha