پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جزء خوانی قرآن

حوزه /رئیس اداره تبلیغات اسلامی "مه ولات" از برگزاری بیش از ۶۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۰ جلسه جزء خوانی قرآن کریم در مساجد سطح شهرستان مه ولات و ۲۰ جلسه در حوزه برادران در منازل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری بیش از ۱۰ محفل انس با قرآن با حضور قاریان شهرستانی و استانی در شهرها و روستاهای شهرستان "مه ولات" در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به برگزاری ۴۰ جلسه تفسیر سوره ممتحنه قرآن کریم در مساجد شهری و روستایی اظهار کرد: ۴۰ نفر از روحانیون مبلغ برای تبلیغ در ماه مبارک رمضان به مناطق شهری و روستایی اعزام شده اند.

وی افزود: اقامه نمازهای یومیه، تفسیر قرآن کریم، بیان احکام شرعی، ارتباط گیری و انس بیشتر با جوانان و رفع شبهات دینی از جمله مهم ترین برنامه های این روحانیون مبلغ است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات ادامه داد: جلسه محوری تفسیر سوره ممتحنه در مسجد جامع شهر فیض آباد، پس از اقامه نماز ظهر و عصر و با حضور امام جمعه شهرستان برگزار می‌شود.

فعالیت ۳۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در شهرستان کلات

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کلات نیز از فعالیت ۳۰ مبلغ و مبلغه در ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی محمودی با اعلام این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال ۳۰ مبلغ و مبلغه اعم از بومی، اعزامی و طرح هجرت و مستقر در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان کلات به امر تبلیغ مشغول هستند.

وی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان مبلغان بومی وغیربومی برای انجام اعمال و فرایض دینی و پاسخ به سئوالات مردم به نقاط مختلف شهرستان اعزام می شوند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیون در تبلیغ مسائل دینی تصریح کرد: اقامه ۳ وعده نماز جماعت، بیان تفسیر سوره مبارکه ممتحنه، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم، بیان احکام و مسائل دینی، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم از جمله مهمترین برنامه های مبلغین در ماه مبارک رمضان امسال خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha