جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب

حوزه / مدیر مدرسه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب گفت: طلاب و مبلغان دین باید در طول سال و به خصوص در ماه رمضان ، مساجد را به سنگرهای صیانت از مسائل اعتقادی و دینی جوانان تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه ،حجت الاسلام روح الله کرمی نیا با بازدید و سرکشی از مبلغان مساجد سطح شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه روزه داری کسب تقوا و تمرین خودسازی است عنوان داشت: تقویت بنیه معنوی به واسطه قرائت قرآن، ذکر خداوند متعال و رسیدگی به وضعیت محرومان حاصل می شود.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب خاطر نشان کرد: متدینین و افرادی که وضعیت معیشتی خوبی دارند در ماه مبارک رمضان امتحان شده و  این مهم را  درک می کنند که فقرا در یازده ماه با گرسنگی چگونه زندگی را اداره می کنند.

وی روزه داری را سنت الهی دانست و ابراز داشت: روزه داری مسیر سعادت و کامیابی در دنیا و آخرت را برای انسان ها روشن می سازد، ماه رمضان یکی از بهترین نعمات الهی است که انسان را از گناهان و هوس های شیطان باز می دارد و به رشد و تکامل می رساند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: توجه به قشر جوان، بیان احکام ماه مبارک رمضان، احیای زکات در بین مردم و برپایی محافل انس با قران کریم  باید از سوی مبلغان مورد توجه قرار گیرد.

 حجت الاسلام کرمی نیا در ادامه با اشاره  به وظایف خطیر روحانیت  یادآور شد: امروزه وظایف روحانیت به قدری خطیر و حساس شده است که دشمنان به فکر نفوذ در حوزه های علمیه افتاده و روحانیت را نوک حملات هجمه های خود قرار داده اند که طلاب دراین زمینه باید هوشیار باشند .

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب در پایان  خاطرنشان کرد: جوانان سرمایه های انقلاب به شمار می روند، لذا  طلاب و مبلغان دین باید در طول سال و به خصوص در ماه رمضان ، مساجد را به سنگرهای صیانت از مسائل اعتقادی و دینی جوانان تبدیل کنند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha