جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مجید تلخابی عضو خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، ثبات انقلاب و نظام اسلامی را مرهون ایثارگری وشهادت طلبی دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها یک وظیفه دینی است، بلکه با امنیت کشور گره خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی، امروز در مراسم رونمایی فیلم مستند سرزمین ملائک، در قزوین، به نقش مهم و تاثیر گذار روحانیت در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها یک وظیفه دینی است، بلکه با امنیت کشور گره خورده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فداکاری ها و ایثارگری های شهدا و رزمندگان تاکید کرد و افزود: امروز ضرورت دارد که نوجوانان و جوانان با میراث و ارزش های به جای مانده از شهداء و رزمندگان آشنا شوند.

وی تصریح کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم سعی دارند جوانان ما را از باورهای ارزشی خود دور سازند و آنان را بی هویت کنند، تا دنباله رو فرهنگ غرب باشند، لذا برای مقابله با جنگ نرم دشمن، وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد شهداء است و باید همواره فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جوانان ترویج دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، شهداء را نماد ولایت پذیری و تبعیت از ولایت فقیه خواند و گفت: امروز باید با حفظ وحدت و اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب اسلامی آیت الله العظمی خامنه ای،  مسیر انقلاب را با قدرت ادامه دهیم.

عضو خبرگان رهبری ضمن قدردانی از دست اندرکاران ساخت مستند "سرزمین ملائک" که اختصاص به یادمان های 8 سال دفاع مقدس دارد، بیان داشت: هنرمندان باید با حضور در این مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس که یادآور اوج فداکاری، حماسه و ایثار رزمندگان هستند، بیشتر نسل نوجوان و جوان  را با ایثارگری های رزمندگان آشنا کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha