شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
احمد سلامی

حوزه/ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری ششمین نشست تخصصی مهدویت در این آستان مقدس، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبرداد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، حجت الاسلام احمد سلامی با اشاره به آغاز سلسله برنامه نشست های تخصصی مهدویت از اردیبهشت ماه امسال در حرم مطهر شاهچراغ(ع)، اظهار داشت: تاکنون پنج نشست تخصصی مهدویت برگزار شده و جمعه 28 خردادماه امسال نیز ششمین نشست از این سلسله نشست ها، برگزار می شود.

وی ادامه داد: نشست تخصصی مهدویت با حضور سخنرانان و اساتید حوزه و دانشگاه  با محوریت پرسش و پاسخ پیرامون حضرت مهدی (عج)، به صورت هفتگی، روز های از ساعت 11 صبح در محل دارالعباده حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار و زائران و مجاوران با مباحث مربوط به مهدویت آشنا می شوند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این نشست ها آشنایی هرچه بیشتر زائران سومین حرم اهل بیت(ع) نسبت به مباحث مهدویت و وظایف شیعیان در عصر غیبت است.

 وی از دیگر اهداف برگزاری این نشست ها را کسب معرفت نسبت به حضرت امام رمان (عج) و مقام ولایت عنوان کرد و افزود: معتقدیم تببین مبانی مهدویت در جامعه یک ضرورت است و باید بیش از پیش برای اشاعه این مهم فرهنگ سازی شود.

حجت الاسلام سلامی خاطرنشان کرد: موضوع مهدویت از مسائل كاربردي و تأثير گذار در زندگي است كه عدم اطلاع از آن در برخی مواقع سبب سردرگمي و بن بست در زندگي شده و نباید به فراموشی سپرده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha