جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی

حوزه/ امام جمعه بیرجند با تاکید بر این که امر به معروف باید با خوش اخلاقی و خوش رویی انجام شود، گفت: افرادی که با امر به معروف و نهی از منکر مقابله می‌کنند، مستکبر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان جنوبی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: دشمن سالهاست که در حال برنامه ریزی و توطئه علیه نظام اسلامی است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر ضرورت مقابله جدی با تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: امروز شاهد ولنگاری و وادادگی فرهنگی در جامعه هستیم و باید به صورت جدی فرهنگ اسلامی را توسعه داده و در مقابل منکرات بایستیم.

وی با تاکید بر این که کارها باید برای رضای خدا و با اخلاص انجام شود و نه هیچ چیز دیگری، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید طوری اجراء شود که شیرینی آن در جامعه حس گردد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان این که اگر ظلم و منکرات در جامعه فراگیر شود، آن جامعه نابود خواهد شد، افزود: در مسیر امر به معروف و نهی ازمنکر نباید از هیچ چیزی بترسیم، حتی اگر ما را مسخره کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان این که امر به معروف باید با خوش اخلاقی و خوش رویی انجام شود، گفت: افرادی که با امر به معروف و نهی از منکر مقابله می‌کنند، مستکبر هستند.

وی یادآور شد: باید اقدامات و برنامه هایی که در ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر  انجام می شود به نتیجه برسد و نتایج آن در جامعه ملموس باشد.

امام جمعه بیرجند در ادامه با تاکید این که جلساتی که برگزار می شود، باید مفید و دارای خروجی باشد، گفت: این جلسات حتماً باید کاربردی باشد، چرا که همه ما از وقت و عمر خود گذشته و در جلسات شرکت می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی در پایان با اعلام آمادگی شورای فرهنگ عمومی استان خراسان جنوبی برای دیرافت پیشنهادات و طرح های کاربردی به ویژه در عرصه امر به معروف، گفت: افرادی که برای فرهنگ استان برنامه دارند، می توانند پیشنهادهای خود را ارائه نمایند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha