جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماه مبارک رمضان

حوزه/ نمایندگی جامعه المصطفی(ص) در نیجریه با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و پایان ترم تحصیلی در نمایندگی، برنامه های ویژه ای را برای بهره مندی از ضیافت الهی آغاز نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین علي فلاح زرومي در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، ضمن تشریح ویژه برنامه های نمایندگی المصطفی(ص) در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:  همایش یک روزه دانش آموختگان جامعه المصطفی(ص) در نیجریه، از مهمترین برنامه های برگزار شده در این ایام بود.

وی با بیان این که در گردهمایی دانش آموختگان احترام به علمای دین از مهمترین ویژگی های مبشران مکتب الهی عنوان شد، اذعان داشت: توجه به وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و تأکید بر پرهیز از اختلافات افکنی میان امت اسلام، از مهمترین نکات مطرح شده در جمع دانش آموختگان بود.

نماینده جامعه المصطفی(ص) در نیجریه برگزاری روزانه جلسه قرائت قرآن را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و یادآور شد: ختم یک جزء قرآن کریم به صورت روزانه با قرائت اساتید دارالقرآن، از دیگر برنامه های ضیافت الهی در این نمایندگی است.

 وی تفسیر آیات الهی، آموزش قرآن، زبان عربی و احکام مبتلی به را از دیگر برنامه های ویژه دانست و یادآور شد: برگزاری دعای افتتاح در شب های ماه مبارک در ساختمان نمایندگی، با سخنرانی اساتید المصطفی(ص) را می توان از دیگر برنامه های این نمایندگی ذکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاح زرومي در پایان چاپ و توزیع 1000 نسخه کتاب منتخب ادعیه و اعمال ویژه ماه مبارک رمضان را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این نمایندگی ذکر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha