جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خانم زهره عزیزی - مدیر اداره تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س)

حوزه/مديركل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(سلام الله عليها) از اعزام نزديك به هزار مبلغ در ماه مبارك رمضان، به شهرهاي مختلف و نيز ۱۶ كشور خارجي خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، زهره عزيزي با اشاره به اعزام بيش از ۷۰۰ نفر از مبلغان ايراني به شهرهاي مختلف در ماه مبارك رمضان گفت: با توجه به فرارسيدن ماه مبارك رمضان، بالغ بر ۲۰۰ نفر از خواهران مبلغ ايراني، حكم تبليغي از اداره مبلغان دريافت كرده اند و بيش از ۵۰۰ مبلغ نيز بدون حكم به نقاط مختلف اعزام مي شوند كه در پايان دوره تبليغ، گزارش كار خود را ارائه خواهند داد.
وي با اشاره به اعزام ۲۰۷ مبلغ بين الملل به ۱۶ كشور خارجي افزود: اعزام مبلغان به كشورهايي از جمله پاكستان، اندونزي، هندوستان، عربستان، نيجريه، لبنان، سريلانكا، چين، افغانستان، بوركينافاسو، آذربايجان، تركيه، انگلستان، تاجيكستان، عراق و تانزانيا انجام مي گيرد.
مدير كل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(سلام الله عليها) با بيان اينكه اعزام خواهران بين الملل به دو صورت انجام مي پذيرد، افزود:  بخشي از اعزام ها در ماه هاي مبارك رمضان و محرم انجام مي شود؛ در اين اعزام، مبلغان به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و جامعه المصطفي(ص) معرفي مي شوند و ديگري، اعزام در سراسر روزهاي سال است كه از سوي دانشگاه ها و مراكز ديگر درخواست داده شده و مبلغان مورد نظر به اين مراكز معرفي مي شوند.
وي در پایان ضمن اشاره به اهداي بسته های تبليغي به خواهران مبلغ افزود: در اين بسته ها كتاب ره توشه ماه مبارك رمضان، كارت پستالي از حرم امام رضا(عليه السلام)، شاخه نبات، تسبيح، عطر و نمك اهدايي از حرم رضوي، بروشور، مجله و غيره در اختيار مبلغان قرار داده شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha