شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اعزام بیش از ۱۲۰۰ مبلغ به مناطق تبلیغی استان، گفت: در حال حاضر، مردم برخی از مناطق شدیداً نیازمند حضور روحانی هستند، اما به دلیل محدود بودن ظرفیت‌ها، امکان پاسخ‌گویی به این درخواست‌ها وجود ندارد.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، با اشاره به تعداد مبلغین اعزامی به مناطق شهری و روستایی استان خوزستان در ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: تا  امروز بیش از 941 نفر مبلغ بومی و 320 نفر هم مبلغ غیر بومی به 27 شهر استان خوزستان اعزام کرده‌ایم.

وی بابیان این‌که اعزام مبلغین غیر بومی از استان‌های قم، خراسان و اصفهان صورت گرفته، بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود قریب به 1400 مبلغ در نقاط تبلیغی استان خوزستان حاضر شوند.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر این‌که درخواست مردم برای حضور مبلغین در روستاها، فراتر از انتظار بوده، گفت: در حال حاضر، مردم برخی از مناطق شدیداً نیازمند حضور روحانی هستند، اما به دلیل محدود بودن ظرفیت‌ها، استعداد لازم برای پاسخ‌گویی به این درخواست‌ها را نداریم.

حجت‌الاسلام فرد آقایی، با اشاره به مکان‌های مدنظر مبلغین جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی، اظهار داشت: مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، کانون‌های قرآنی که مراسمات جزء خوانی قرآن در آنجا برگزار می‌شود، نمازخانه‌های ادارات و محل‌های عشایری، از نقاط مهمی هستند که فعالیت‌های تبلیغی در آنجا صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات با موضوع گفتمان‌های دینی و پرسش و پاسخ، ارائه مشاوره‌های فردی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، بخشی دیگر از برنامه‌های مبلغین در طول ماه مبارک رمضان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha