شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ آنها چند روز نام عربستان را در لیست سیاه کودک کشی گذاردند، ناگهان ورق برگشت و از لیست سیاه حذف شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله  مکارم شیرازی صبح امروز در ابتدای جلسۀ شرح دعای صحیفه سجادیه خود بیان کردند: رسوائی بزرگی که اخیراً برای دبیرکل سازمان ملل پیدا شد در نوع خود بی نظیر یا کم نظیر بود و ضربه سنگینی بر باور کسانی که این مجامع را پناهگاهی برای مظلومان جهان می دانستند وارد ساخت و همه دیدند که به آسانی بالاترین مقام سازمان ملل بازیچۀ دست دلارهای نفتی شد.

ایشان افزودند:آنها چند روز نام عربستان را در لیست سیاه کودک کشی گذاردند، ناگهان ورق برگشت و از لیست سیاه حذف شد و دبیر کل اعلام کرد چاره ای جز این کار نداشته زیرا عربستان تهدید کرده بود که دلارهای نفتی کمک را قطع می کنم.

این مرجع تقلید ادامه دادند: این حادثه زلزله ای در افکار ساده اندیشان که مجامع جهانی و اعلامیه های بلندبالای حقوق بشر را مشکل گشا می دانستند، افکند و از آن رسواتر این که آمریکایی ها چندی قبل با صراحت گفتند که یک سند 28 صفحه‌ای وجود دارد که نشان می دهد عربستان سعودی در کشتار یازده سپتامبر دست داشته و به زودی منتشر خواهد شد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: به دنبال آن عربستان با صراحت تهدید کرد که اگر چنین شود اموال خود را از بانک های آمریکایی خارج خواهد ساخت. ناگهان ورق برگشت و رجال سیاسی آمریکا کشف کردند که عربستان ابداً در این مسأله دخالت نداشته و دامانشان تا ابد از هرگونه اتهام پاک و مبراست!

ایشان افزودند: این حادثه نیز ضربه دیگری بر افکار کسانی وارد کرد که می گفتند ما باید یک روز با آمریکا دوست شویم و اعتماد کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha