پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین اعلام کردند: تحولات سیاسی اخیر بحرین به منزله اعلام جنگ علیه معارضان و انقلابیون مسالمت آمیز و علیه اراده و خواسته های مردم و علما و روحانیون و شیعیان کشور می باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای سیاست سرکوب مردم و علما و رحانیون توسط آل خلیفه را محکوم کردند و گفتند: تشدید سیاست سرکوب مردم نشان دهنده فقدان منطق و سیاست و وجود گرایش های طایفه ای و نداشتن برنامه روشن در اداره کشور و برخورد با مردمی است که با روش مسالمت آمیز خواستار حقوق مشروع خود هستند.

علمای بحری همچنین سیاست سلب آزادی ها و حقوق مردم و بازداشت و شکنجه انقلابیون و فعالان سیاسی و مبارزه با نهاد دینی و علما و تعطیلی جمعیت الوفاق و التوعیة الاسلامیة و الرسالة الاسلامية را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده: این گونه اقدامات سرکوب گرانه نمی تواند موجب پایان یافتن جنبش مردمی و مطالبات سیاسی مردم باشد و از سوی دیگر جمعیت الوفاق نیز جمعیتی مردمی و صدای جنبش و اراده مردم و جمعیت التوعیة الاسلامیة نیز نماد آگاهی و شعور ناب اسلامی است که نظام هیچ گاه حق ندارد این جمعیت ها را منحل کند.

علمای بحرین افزودند: تحولات سیاسی اخیر در بحرین به منزله اعلام جنگ علیه معارضان و انقلابیون مسالمت آمیز و علیه اراده و خواسته های مردم و علما و روحانیون و شیعیان کشور می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha