چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید حبل المتین _آستان مقدس علوی

حوزه/ تولیت آستان مقدس علوی گفت: ما نیازمند بازنگری در افکار و سر دادن شعار محبت و همدلی میان تمام مردم و نیروهای شهر هستیم و از همه می خواهیم در پروژه های انسان دوستانه کمک به خانواده های فقیر و آبرومند شرکت کنند و همه دست به دست هم بدهند تا وضعیت بهداشت و آموزش استان بهتر شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از مدیران، شخصیت های دانشگاهی، جمعی از شیوخ و بزرگان قبایل نجف اشرف و نمایندگان تعدادی از ادارات استان با حجت الاسلام و المسلمین سید نزار هاشم حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست سید حبل المتین گزارش مختصری از پروژه های توسعه حرم مطهر و خدمات رسانی شهر نجف اشرف در زمینه های آب و برق و زیرساخت ها که توسط آستان مقدس علوی اجرا شده به حاضران ارائه کرد و علاوه بر این گزارشی از پروژه های استراتژیک و کلان آستان مقدس در زمینه ارائه خدمات به زائران ارائه کرد و افزود: اخلاص و همکاری دائم میان حرم مطهر و استانداری و ادارات شهر و افراد نیکوکار از راه های توسعه نجف اشرف و بهبود وضعیت خدمات رسانی است و در این زمینه برگزاری جلسات و نشست های گفتگو نیز تاثیر زیادی در تحقق این هدف دارد.

تولیت آستان مقدس علوی ادامه داد: ما نیازمند بازنگری در افکار و سر دادن شعار محبت و همدلی میان تمام مردم و نیروهای شهر هستیم و از همه می خواهیم در پروژه های انسان دوستانه کمک به خانواده های فقیر و آبرومند شرکت کنند و همه دست به دست هم بدهند تا وضعیت بهداشت و آموزش استان بهتر شود.

حاضران در این نشست نیز از این دعوت تولیت آستان مقدس علوی استقبال کردند و در این زمینه پیشنهادها و پرسش هایی را مطرح کردند و خواستار این شدند که حرم مطهر امیرالمؤمنین(ع) به مرکز توسعه و پیشرفت نجف اشرف تبدیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha