پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله نابلسی

حوزه / آیت الله نابلسی از علمای لبنان با اشاره به سرکوب های اخیر رژیم آل خلیفه، تصریح کرد: نظام بحرین اصرار دارد تمام عرف ها و ازرش های انسانی و اخلاقی و بین المللی که ضامن آزادی بیان و مشارکت سیاسی در انتقاد از یک نظام سیاسی می باشد را زیر پابگذارد و متاسفانه به این روند که از گذشته آغاز شده، ادامه می دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عفیف نابلسی از علمای لبنان اقدامات ظالمانه نظام پادشاهی بحرین درباره حزب الوفاق و شخصیت های بارز بحرینی و همچنین ادامه روند بازداشت مخالفین سیاسی و تظاهر کنندگانی که حقوق قانونی خود را مطالبه می کنند را محکوم کرد.

ایشان تاکید کرد: نظام بحرین اصرار دارد تمام عرف ها و ازرش های انسانی و اخلاقی و بین المللی که ضامن آزادی بیان و مشارکت سیاسی در انتقاد از یک نظام سیاسی می باشد را زیر پابگذارد و متاسفانه به این روند که از گذشته آغاز شده، ادامه می دهد.

آیت الله نابلسی اظهار داشت: این اقدامات سرکوبگرانه، تمام تلاش هایی را که در جهت حل اختلاف ها با نظام بحرین، از طریق  مسالمت آمیز انجام می شد بر باد می دهد؛ تلاش هایی که در راستای جلوگیری از ریخته شدن خون ها، زندان رفتن ها و بستن دهان و دادن ازادی بیان سیاسی صورت می گرفت.

ایشان نظام استبدادی بحرین را مسئول آثار این اقدامات نسنجیده دانست و مردم بحرین را به پیگیری مطالبات خود از روش های مسالمت آمیز تا برچیده شدن کامل ظلم دعوت کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha