جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آقاتهرانی در کرمانشاه

حوزه /صدور ذره ای از معرفت و بصیرت طلاب موجب هدایت و برکت در جامعه خواهد شد چرا که طلاب در جبهه علم آموزی حوزه های علمیه موجب رونق علم، دانش و تقوا در جامعه می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی در جمع طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه عنوان داشت: طلاب با انتخاب طلبگی از گرایش به سمت تجملات و زرق و برق دنیا پرهیز کرده و با تأسی از مکتب ائمه معصومین علیهم السلام به صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب در سنگرهای طلبگی می پردازند.

این استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: طلاب از مصادیق مسلمانان واقعی هستند و با انتخاب مسئولیت سربازی حضرت ولی عصر (عج) رسالت پاسداری از معارف اسلامی و انتشار آن را بر دوش گرفته اند.

وی در ادامه افزود: طلاب بندگی و عبودیت را از علما و بزرگان دین فراگیرند و با انتقال تفکرات آن ها که برگرفته از مکتب ائمه اطهار علیهم السلام است موجب اعتلا و رشد خود و جامعه گردند.

این محقق حوزوی تأکید کرد: صدور ذره ای از معرفت و بصیرت طلاب موجب هدایت و برکت در جامعه خواهد شد چرا که طلاب در جبهه علم آموزی حوزه های علمیه موجب رونق علم، دانش و تقوا در جامعه می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین آقا تهرانی طلبگی را سنگر حضرت ولی عصر (عج) دانست و ابراز داشت: حوزه های علمیه مرکز پرورش طلاب ربانی و متعهد به آرمان های امام و شهدا می باشند، طلاب و روحانیون رهبران و پیشوایان دینی جامعه در آینده خواهند بود لذا باید با بصیرت و تقوا از سنگرهای دین صیانت کنند.

این استاد حوزه علمیه در پایان تصریح کرد: لازمه پیشرفت و اعتلای طلاب و روحانیون ایستادگی و مقاومت در برابر کفار و فتنه گران و عشق به مبانی اسلام ناب محمدی است تا بتوانند مشعل داران هدایت و سفیران دین آسمانی باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha