شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید تقی قاضوی

حوزه/ مسابقات جام رمضان در ماداگاسکار با حضور ۸ تیم در دو رشته فوتسال برای برادران و دارت برای خواهران در حال برگزاری است.

 حجت الاسلام والمسلمین سید تقی قاضوی در گفتگو با سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، ضمن تأکید بر استفاده از فضاهای جدید برای تبیین بایسته های معرفتی، اظهار داشت: فرهنگ سازی و معرفی ماه ضیافت الهی رمضان از روزنه ورزش، یکی از اقدامات منحصر به فردی است که به همت نمایندگی المصطفی در ماداگاسکار برگزار می شود.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار «ورزش ، دروازه ای به سوی معنویت» را مهمترین شعار جام  رمضان در ماداگاسکار عنوان کرد و یادآور شد: بهره مندی از تن و جان سالم از مولفه های تاثیرگذار  در استدامت آدمی در انجام فرائض الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی جذب جوانان و هدایت شور و شعف جوانی در راستای شناخت بایسته های معنوی را از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات ذکر کرد و ابراز داشت:  جوانان می توانند با ورزش تن و جان خود را پرورش داده، قدم های مستحکم تری در مسیر توجه به معارف الهی بردارند.

وی معرفی برکات معنوی رمضان از طریق ورزش و نیز افزایش تعامل روز افزون طلاب و دانش پژوهان المصطفی با قشر جوان جامعه و جذب ایشان به سوی معنویت و سلامت جسم و جان را از مهمترین اهداف برپایی جام رمضان در ماداگاسکار دانست و یادآور شد:  این مسابقات در قالب برنامه ای چهار روزه، بعد از افطار برگزار می شود.

نماینده جامعه المصطفی در ماداگاسکار پخش تلویزیونی فراخوان مسابقات جام رمضان و نیز انعکاس برپایی این مسابقات در تمام روزنامه های ورزشی کشور را از دیگر برنامه های نمایندگی جامعه المصطفی ذکر کرد و ابراز داشت: جام رمضان فرصتی است تا با بهره گیری از دروازه ورزش، جوانان را با روزه و ماه ضیافت الهی آشنا نموده، لذت عبادت درگاه ایزد منان را تجربه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی در پایان تصریح کرد: مراسم اختتامیه این مسابقات همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) برگزار و به برندگان طی مراسمی در عید فطر جوایزی به عنوان یادبود تقدیم خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha