پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محمد علی عبدالهی- مدیر حوزه سفیران هدایت قزوین

حوزه/ امروز باید وحدت وهمدلی را بیش از پیش مدنظر داشته باشیم واجازه ندهیم که اختلافات باعث ایجاد شکاف در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی عبداللهی، در جمع روزه داران شهرستان تاکستان، گفت: در دوازدهم رمضان، پیامبر (ص) بین اصحاب عقد اخوت خواند و بین خود و علی( ع) نیز پیوند برادری برقرار کرد و با این عقد اخوت، برادری، مساوات و برابری را در اسلام بنیان گذاشت.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت قزوین خاطرنشان کرد: این اقدام رسول گرامی اسلام (ص) از جنبه سیاسی و اجتماعی بسیار با ارزش و سودمند بود و زمینه را برای اخوت مسلمانان فراهم کرد.

وی، دوری از اختلافات را در عصر کنونی حائز اهمیت دانست و عنوان داشت: اگر جامعه ای گرفتار اختلاف و تفرقه باشد، نابود خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی افزود: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و اتحاد بی نظیر خود، پیروزی بزرگی را در تاریخ رقم زدند و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

استاد حوزه علمیه قزوین یادآور شد: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم و مسئولین را به وحدت و دوری از اختلافات توصیه کرده اند و حتی در قضیه برجام هم تاکید داشتند که این مسئله نباید به ابزار اختلاف و مناقشه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: امروز باید وحدت و همدلی را بیش از پیش مدنظر داشته باشیم واجازه ندهیم اختلافات باعث ایجاد شکاف در جامعه شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha