جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر حوزه با استاندار قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که ارتباط نسل نوجوان وجوان را با آرمان های والای انقلاب اسلامی وشهدا کمرنگ نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین جمعی از مدیران ومعاونین مدارس حوزه علمیه قزوین با استاندار قزوین دیدارکردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در این دیدار  همکاری وهمراهی با حوزه های علمیه را موجب برکات فراوان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وگفت:امروز خدمت به حوزه های علمیه،خدمت به سربازان امام زمان (عج) وشاگردان مکتب امام صادق (ع) می باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن قدردانی از بازدید استاندار قزوین از مدارس علمیه استان بیان داشت:بایدبا تعامل  وهمکاری با مجموعه استانداری وحوزه علمیه بیش از گذشته انجام گیرد تا بتوانیم با همفکری مشکلات این مدارس را برطرف نماییم.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:حوزه علمیه قزوین از حوزه های مهم وتاثیر گزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب شده وبزرگان وعلمای ارزشمندی در این مدارس افتخارتدریس ومطالعه داشته اند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد:امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که  ارتباط نسل نوجوان وجوان را با آرمان های والای انقلاب اسلامی وشهدا کمرنگ نمایند لذا وظیفه  طلاب وروحانیت در این زمینه مهم بوده و باید برای حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش نمایند.

وی ادامه داد:اگر حوزه های علمیه تقویت شوند دشمنان این اجازه را به خود نمی دهند که بتوانند با افکار وعقاید منحرف نسل مظلوم ما را مورد هجمه نقشه های مبتذل غربی خود قرار دهندکه باید بیش از همیشه به تقویت این حوزه های علمیه کمک نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به حضور روحانیون در روستاها وشهرها جهت تبلیغ در ایام ماه مبارک رمضان اشاره وبیان اظهارداشت:وظیفه روحانیت این است که بتوانند احکام وشبهات دینی را برای آحاد مردم به خصوص جوانان پاسخ درستی دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha