چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل گلپایگانی

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن فاضل گلپایگانی در ایرانشهر گفت: اجتماع خواهران و برادران شیعه و سنی حول محور کلام الله مجید بزرگترین پاسخ در برابر خواست تفرقه افکنانه دشمنان جهان اسلام می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در  زاهدان ، در حاشیه نشست هر روزه تفسیر و تلاوت قرآن کریم در ماه رمضان گفت: رمضان ماه تواضع و خودسازی است که مهمترین ویژگی این ماه به خاطر نزول قرآن است.

وی تلاوت، فهمیدن و به کاربستن آیات قرآن در زندگی روزمره را از دغدغه های مثبت این ایام دانست و افزود: اجتماع خواهران و برادران شیعه و سنی حول محور کلام الله مجید بزرگترین پاسخ در برابر خواست تفرقه افکنانه دشمنان جهان اسلام می باشد.

این استاد حوزه بیان داشت: مهمترین مرحله انس گرفتن با قرآن عمل به دستورات آن است که سبب هدایت انسان می شود.

وی تصریح کرد: رمضان ماه خیر و برکت و سراسر نور قرآن کریم است که آنچه مهم است تاثیر قرآن بر دل و جان و عمل انسان است لذا باید به قرآن انس گرفته و به آن عمل کنیم و زندگی قرآنی داشته باشیم.

این محقق حوزوی افزود:  تداوم برنامه های این چنینی در سطح این شهرستان عاملی جهت تقویت و همدلی برادران شیعه و سنی است و در تقویت وحدت و اخوت اسلامی  بسیار موثر خواهد بود.

گفتنی است: اقامه نماز جماعت،تفسیر قرآن، پاسخ به شبهات مردم از جمله برنامه های ثابت حجت الاسلام و المسلمین  محمد حسن فاضل گلپایگانی در طول ماه مبارک رمضان در شهرستان ایرانشهر است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha