شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 امام حسن مجتبی(ع)

حوزه/مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان از برگزاری جشن های مردمی میلاد کریم اهل بیت(ع) در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) گفت:در شب میلاد این امام همام ،برنامه های متنوعی از جمله مسابقه کتابخوانی،مسابقه احادیث و همچنین برنامه های مولودی خوانی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در این روز مبلغان محور سخنرانی خود را پیرامون خصایل آن امام همام، بخشندگی و حلم و بردباری ایشان قرار  می دهند، افزود: برپایی سفره های افطاری نیز از دیگر برنامه های مراسم سالروز ولادت امام حسن(ع) است.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان در ادامه از برگزاری برنامه تفسیر قران در مساجد خبر داد و تصریح کرد: تفسیر قرآن توسط نماینده ولی فقیه در استان لرستان هر شب در مسجد بعثت این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان این برنامه که هر شب از شبکه استانی افلاک پخش می شود، به افرادی که در پایان جلسه به سوالات مسابقه قرآنی تفسیر پاسخ دهند، جوایزی اهداء می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha