پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضور دوندگان مسلمان روزه‌دار انگلیسی در مسابقه سالانه دو

حوزه/ گروهی از دوندگان مسلمان انگلیسی درحالی که روزه بودند، به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان و بی‌خانمانان، در مسابقه سالانه دوی ۱۰ کیلومتری تونل مرسی شرکت کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از دوندگان مسلمان انگلیسی درحالی که روزه بودند، به منظور جمع آوری کمک‌های مالی برای نیازمندان و بی‌خانمانان، در مسابقه سالانه دوی 10 کیلومتری تونل مرسی شرکت کردند.

در یازدهمین دور مسابقات سالانه دو 10 کیلومتری تونل مرسی بیش از 3 هزار دونده حضور داشتند که مسیر خود را از تونل والاسی از لیورپول به سمت نیو برایتن طی کردند. شرکت کنندگان با رفتن زیر زمین از طریق لوله والاسی تونل جاده‌ای، راه خود را به سمت نیو برایتون دنبال کردند.دوندگان مسلمان روزه‌دار انگلیسی در مسابقه سالانه دو

صفحه فیس بوک رویداد مسلمان در انگلستان در این باره نوشت: الحمدالله داوطلبان مسلمان توانستند مسابقه دو را در حالی به پایان برسانند که روزه بودند. چالش اصلی مسلمانان دویدن با زبان روزه نبود بلکه انگیزه اصلی آنان تلاش برای بیداری اسلامی و همچنین جمع آوری کمک‌های مالی برای بی‌خانمان‌ها در شهرشان بود. زیرا کمک به همسایگان و نیازمندان جامعه یکی از آموزه‌های اسلامی محسوب می‌شود. متاسفانه مشکل بی‌خانمانی یکی از مشکلات اصلی جامعه انگلیس بوده و همه ما باید تمام تلاش‌مان را برای مقابله با آن بکار بگیریم.

نزدیک به 2.8 میلیون مسلمان در بریتانیا زندگی می‌کنند.

مسلمانان انگلستان و مسلمانان کشورهای اسلامی از اوایل ماه ژوئن، ماه مبارک رمضان را آغاز کرده و در این ماه به روزه داری و عبادت می‌پردازند.

مسلمانان در ماه مبارک رمضان، برای نزدیکی به خداوند از طریق عبادت، کنترل‌ هوس‌های نفسانی و اعمال خیر استفاده می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha